Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Наразі заклад освіти пристосований для надання освітніх послуг для дітей з особливими освітніми потребами частково, через те, що приміщення побудоване у 1982 році і конструктивно спроєктовно без врахування особливостей освітнього процесу для навчання таких дітей. Умови створення доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими потребами перебуває на стадії впровадження.

У Морочненському ліцеї створені такі сприятливі умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами:

  • заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами.
  • виконано ремонт внутрішніх туалетів із дверними проходами розширених розмірів;
  • облаштовано пандус;
  • виконано поточний ремонт класних кімнат.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни, меблі, стелі, віконні рами - світлих тонів. Розташування меблів і обладнання, кімнитних та декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим та морфофункціональним особливостям дітей, враховується специфіка освітнього процесу.

Територія закладу освіти підтримуються в належному стані.

Під час впровадження проєктів із покращення матеріально-технічного стану закладу освіти враховується специфіка навчання осіб з особливими освітніми потребами

У Морочненському ліцеї здійснюється індивідуальний підхід, що передбачає застосування адаптацій і модифікацій, що відповідають потребам конкретного здобувача освіти з особливими освітніми потребами.

Кiлькiсть переглядiв: 171

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.